Intrebări Frecvente

Ce inseamnă mobilă OUTLET?

Mobila outlet este mobilă nouă ce a rămas în stock după perioadele de vânzare, ori mobilă ce a fost precedent resigilată sau expusă în magazin. Acestea pot avea ușoare zgârieturi/defecte.

Noi verificăm complet fiecare comandă, iar în cazul in care sesizăm defecte, veți fi sunat pentru a primi o ofertă de preț, sau anularea comenzii.

Ce se întâmplă dacă articolele pe care le-am primit sunt defecte/incorecte/deteriorate?


Vă rugăm să ne contactați dacă ați primit marfă incorectă, lipsă și/sau defecte. Vă rugăm să includeți numărul comenzii, fotografiile articolului (articolelor) și toate referințele aferente la primirea coletului. Vom face tot posibilul pentru a vă rezolva cazul cât mai curând posibil.


Cum pot contacta DecoHome?

Ne puteți trimite un e-mail la support@decooutlet.com unde echipa noastră de servicii pentru clienți va fi bucuroasă să vă ajute cu orice aveți nevoie!


Livrați în toată țara?

Da.


De unde expediați?

Locația noastră fizică se află în Strada Târgu din vale nr. 11-13, Pitesti, Romania.


Îmi pot schimba sau anula comanda?

Deoarece ne propunem să procesăm comenzile cât mai repede posibil, trebuie să solicitați orice modificări/anulări în termen de 48 de ore de la comanda. Toate cererile după această oră vor fi respinse. Comanda dvs. poate fi returnată pentru o rambursare completă după ce este primită.


Ce metode de plata acceptati?

Acceptăm toate cardurile de credit/debit majore (VISA, Mastercard, Maestro) și plățile PayPal.


Când va fi procesată comanda mea?

Toate comenzile sunt procesate și expediate din depozitul nostru. Vă rugăm să acordați timp suplimentar pentru ca comanda dumneavoastră să fie procesată în timpul sărbătorilor și sezoanelor de reduceri. Procesăm comenzi între luni și vineri. Comenzile vor fi procesate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la data comenzii și expediate a doua zi după ziua de procesare. Vă rugăm să rețineți că nu livrăm în weekend.

 

Cât timp va dura să primesc comanda mea?

Datorită cererii mari, sosirea comenzilor poate dura între 3-5 zile lucrătoare.

 

Cum returnez un articol?

Articolele nu se returnează pe baza următoarelor criterii: culoare, mărime sau aspectul integral. Singurele articole eligibile pentru retur sunt articolele ce au defecte ce nu au fost specificate de către echipa noastră. In acest caz vă rugăm să ne contactați la support@decooutlet.com sau sunați la 0722319653.


Când îmi voi primi rambursarea?

Toate rambursările vor fi creditate pe forma dumneavoastră inițială de plată. Dacă ați plătit cu card de credit sau de debit, rambursările vor fi trimise băncii emitente a cardului în termen de 7-10 zile lucrătoare de la primirea articolului returnat sau a cererii de anulare. Vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului pentru întrebări despre momentul în care creditul va fi înregistrat în contul dvs. Dacă nu ați primit încă un credit pentru returnarea dvs., iată ce trebuie să faceți: Contactați banca/societatea cardului de credit. Poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie publicată în contul dvs.